Loading...

اجلاس جهانی ایران آزاد ۱۴۰۳، پیش به‌ سوی جمهوری دمکراتیک ـ تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین

image
02-07-2024

اجلاس جهانی ایران آزاد ۱۴۰۳، پیش به‌ سوی جمهوری دمکراتیک ـ تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین

بزرگترین، طولانی‌ترین، بغرنج‌ترین و خونین‌ترین مقاومت سازمان‌یافته تاریخ ایران با چراغ راهنمای نه شاه نه شیخ علیه دیکتاتوری و وابستگی

در شرایطی که عواقب کلان ضربه جبران‌ناپذیر هلاکت جلاد ۶۷ گریبان رژیم اعدام و قتل‌عام را گرفته و جنگ گرگ‌ها تشدید می‌شود خامنه‌ای ضحاک لرزه سرنگونی را در سراپای رژیم احساس می‌کند

در شرایطی که رژیم آخوندها در گرداب پیامدها و بحرانهای زنجیره‌یی این ضربه استراتژیک فرو می‌رود

 
اکنون که آرزوهای خامنه‌ای با رئیسی خاکستر شده و بر باد رفته و در حاکمیت ولایت فقیه تعادل و فصل جدیدی آغاز شده است

اکنون که ثابت شده است باید ”سر مار“ ولایت و فاشیسم دینی در تهران را هدف قرار داد و انقلاب دموکراتیک و سرنگونی فاشیسم دینی در ایران لازمه صلح در این منطقه از جهان است

در حالی‌که مردم ایران بار دیگر نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری آخوندها را تحریم می‌کنند و با یک ”نه“ محکم به دهان خلیفه ارتجاع و باند جنایتکارش می‌کوبند

در زمانی‌که قهرمانان کانون‌های شورشی با ۲۰ هزار پراتیک انقلابی و عملیات ضداختناق آتش مقاومت را در سراسر میهن اشغال‌شده شعله‌ور می‌کنند

هنگامی که تلاش‌های ارتجاعی و استعماری برای مصادره قیام‌ها و سرقت انقلاب نوین مردم ایران و سرهم‌بندی آلترناتیوهای پوشالی شکست‌خورده است

گردهمایی جهانی ایران آزاد با تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین فریاد رسای ایران اسیر را در سراسر جهان طنین‌انداز می‌کند

پیش به‌سوی جمهوری دموکراتیک، دموکراسی در ایران، صلح در خاورمیانه، حمایت از آلترناتیو شورای ملی مقاومت ایران

Image

سخنرانی دکتر آلخو ویدال کوداراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی حقیقت در تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین همزمان با اجلاس جهانی ایران آزاد۱۴۰۳:

افتخار و مزیت بزرگی برای من است که امروز به شما در برلین بپیوندم با سلامتی کامل و بهبودی تمام. به رغم توطئه رژیم آخوندی که یک قاتل را فرستاد که مرا بکشد، اما یک معجزه رخ داد من زنده ماندم و مصمم هستم راهم را ادامه بدهم. ما  همراه شما خواهیم بود برای آزادی و ساختن ایران و کرامت برای مردم ایران. وقت آن است که زنجیرها در ایران از هم بگسلند و آزادی و قاتون حکمفرما شود و زن‌ستیزی به پایان برسد.

Image

 
سخنرانی لئو داتسنبرگ رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد:

من امروز این افتخار را دارم که پیام خانم ریتا زوسموت رئیس پیشین پارلمان آلمان به مدت ده سال را برای شما بخوانم. این برای من یک افتخار است که به عنوان رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد که خانم زوسموت هم رئیس آن هستند این پیام را برای شما بخوانم.

من می‌خواهم شروع کنم با پیام ایشان. دوستان عزیز، همرزمان و حامیان خیلی ممنون که همه شما اینجا آمدید. از سرتاسر آلمان و همچنین از خارج از آلمان. این زنان و مردان ایرانی سالیان در کشورشان در وضعیت درد و رنج و در مبارزه‌ای هستند برای آزادی کسانی که تحت سرکوب و کشتار و شکنجه قرار دارند.

 Image


ترانه هماورد ـ گیسو شاکری

درود به همه عزیزانی که اینجا هستید. آدم شوکه می‌شود که همه شما را می‌بیند. درود بیکران به کانون‌های شورشی. آزادی نزدیک است.

 Image


سخنرانی دیانا اشتوکر شهردار وایل آم‌راین نماینده مجلس فدرال آلمان ژوئن ۲۰۲۴:

برای من موجب افتخار است که اینجا با شما صحبت می‌کنم. یک نمایش انتخابات در ایران انجام شد. انتخابات برای این دیکتاتوری بی‌رحم بی‌معنی است یک مضحکه است. همه ۶کاندیدا که از طرف خامنه‌ای اجازه انتخاب پیدا کردند. فقط در صورتی توانستند در انتخابات شرکت کنند که سرسپردگی خودشان به خامنه‌ای را اعلام کردند.

Image


ترانه جان جانان ـ امیر آرام

 Image


ترانه زن مقاومت آزادی

Image


ترانه فریاد آزادی

 

 
سخنرانی مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا ۲۰۲۱

من از شما متشکرم. نخست‌وزیران رهبران نظامی و شخصیت‌های برجسته از سرتاسر جهان. من مایک پنس معاون سابق رئیس جمهور آمریکا هستم و با افتخار زیاد در اجلاس ایران آزاد ۲۰۲۴ حضور دارم. 

رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت خانم مریم رجوی دوستم مایک پمپئو، نخست وزیر استیون هارپر و شخصیت‌های برجسته از کشورهای مختلف جهان خیلی متشکرم که برای یک ایران آزاد ایستاده‌اید.

 
سخنرانی پیتر آلتمایر رئیس صدراعظم آلمان ۲۰۱۸

رئیس جمهور گرامی خانم رجوی، معاون رئیس‌جمهور عزیز مایک پنس و قبل از همه شما ایرانیان عزیز از زن و مرد از همه جای آلمان. می‌خواهم به شما درود بفرستم به‌خاطر این تظاهرات باشکوه و می‌خواهم به این دلیل درود بفرستم به شما که چطور با سرنوشت سخت خود کنار می‌آیید. برخی از شما بیش از چهل سال است در آلمان زندگی می‌کنید. اما شما عشق ایران را در قلب خود نگهداشتید.

 
سخنرانی هیات جوانان ایرانی در آلمان

سحر ثنایی: من دختر ایران زمین هستم. کشور مرا به اسارت گرفتند. نفس مرا در در سینه حبس کردند تا فریاد آزادی بیش از یک بغض در گلوی من نباشد. مادر و پدر مرا شکنجه کردند. عمو و خاله‌های مرا اعدام کردند. خواهر و برادران مرا دستگیر کردند و به آنها تجاوز کردند.

در خیابانهای ایران راه می‌روم. تصویری می‌بینم از جوانی که طناب دار بر گردن دارد ولی با لبخند به من نگاه می‌کند. راستی گناه این جوان چه بود؟

 
سخنرانی گی فرهوفشتاد نخست‌وزیر بلژیک ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۸

استراتژی اتحادیه اروپا در قبال رژیم ایران در دهه‌های گذشته همواره شکست خورده است. این استراتژی مماشات بوده است. رفتار استمالت‌جویانه بوده است. بخاطر اینکه رژیم آخوندی به فعالیت‌های جنایتکارانه و شرورانه خودش را نه تنها در قبال مردم ایران بلکه در قبال تمام دنیا ادامه می‌دهد.

لیست جنایات آنها بسیار طولانی است. در داخل ایران آنها به سرکوب زنان ادامه می‌دهند. چرا؟ زیرا زنان ستون فقرات جنبش دمکراتیک در ایران هستند.

 
سخنرانی استفن هارپر نخست وزیر کانادا ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵

در این هدف والا ما به مردم ایران می‌پیوندیم که بار دیگر امسال رد کردند با عدم شرکت در نمایش انتخابات. این تحریم گسترده نشاندهنده این است که مردم ایران این رژیم را رد می‌کنند و مشروعیت آنرا و به سرنگونی آن فراخوان می‌دهند.

رژیم آخوندی هر طور که می‌تواند مردم ایران را سرکوب می‌کند ولی مردم ایران فریب انتخابات و ایدئولژی ضددمکراتیک و بنیادگرانه آن را نمی‌خورند. بسیاری در جامعه بین‌المللی این را درک نمی‌کنند زیرا دنبال رابطه با رژیم هستند.

 
سخنرانی مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا ۲۰۲۱

در دوران خودم در دولت من همواره خواهان این بودم که نباید از فشار آوردن به رژیم ایران دست برداریم. چه کسی در می‌توانست فکر کند که من در قضاییه آخوندی در تهران محکوم بشوم. من هیچگونه وکیلی هم استخدام نکردم و فقط به آنها بی‌اعتنایی کردم.

من امروز اینجا هستم تا بگویم که این مقاومت معنای خاص خودش را دارد. مقاومتی که قطعا پیروز می‌شود. بسیار مهم است که آینده روشن ایران را بدست بیاوریم و من روی مردم ایران حساب می‌کنم. بعد از مرگ رئیسی فکر می‌کنم که رژیم ایران بیش از قبل شکننده است.

 
سخنرانی میشل آلیو ماری وزیر ارشد دولت فرانسه ۲۰۱۱

خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی عزیز آقایان نخست‌وزیر و آقایان پارلمانتر‌ها و وزیر و دیگر شخصیت‌های برجسته و به‌خصوص دوستان ایرانی خیلی خوشحال هستم که بار دیگر اینجا هستیم تا دوستی خودمان را با خانم مریم رجوی مورد تاکید قرار دهیم و حمایت خودمان را و تقدیر خودمان را.

مریم رجوی امسال دو شهر سمبلیک را انتخاب کرد. پاریس و برلین. دو شهر سمبلیک مقاومت. مقاومت در جنگ دوم جهانی در پاریس البته زیرا در پاریس همواره مقاومت وجود داشت و برلین که مقاومت دیگری در دهه هشتاد با آزادی برلین و فرو ریختن دیوار برلین بدست آورد.

 
سخنرانی سناتور جین شهین و سناتور تام تلیس

من سناتور جین شهین سناتور ایالات متحده هستم و خیلی خوشحال هستم که به دهها هزار نفری می‌پیوندم که در این اجلاس شرکت کرده‌اند.

من سناتور تام تلیس هستم. این گردهمایی در زمان بسیار حساسی برگزار می‌شود. زمانیکه ایران و منطقه و دنیا بر سر یک دو راهی قرار دارند.