Loading...

افزایش اعدام‌های جنایتکارانه همزمان با معرفی کابینه رئیس‌جمهور جدید خامنه‌ای، ۵۱ اعدام در یک هفته

image
14-08-2024

افزایش اعدام‌های جنایتکارانه همزمان با معرفی کابینه رئیس‌جمهور جدید خامنه‌ای، ۵۱ اعدام در یک هفته

افزایش اعدام‌های جنایتکارانه همزمان با معرفی کابینه رئیس‌جمهور جدید خامنه‌ای، ۵۱ اعدام در یک هفته

۲۹مین هفته «کارزار سه‌شنبه‌های نه به اعدام» با اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در ۱۸زندان ایران

خانم مریم رجوی: کشتار فزاینده زندانیان خشم عمومی علیه رژیم را مضاعف می‌کند. بی‌عملی جامعه جهانی دیکتاتوری دینی را هم در ادامه جنایت در ایران و هم ترور و جنگ‌افروزی در خارج تشویق می‌کند

خامنه‌ای همزمان با معرفی کابینه رئیس‌جمهور جدیدش و تشدید جنگ گرگها در میان باندهای فاشیسم دینی، برای ایجاد جو رعب و وحشت و ممانعت از قیام مردم، به اعدام زندانیان شتاب داده است. دژخیمان امروز سه‌شنبه ۲۳مرداد یک زندانی به‌نام فرج‌الله جمال زهی را در کرمان و دو زندانی را در رفسنجان بدار آویختند. دوشنبه ۲۲ و شنبه ۲۰مرداد علاوه بر اعدام‌هایی که در اطلاعیه ۲۲مرداد اعلام شد، ۷زندانی دیگر به دست جلادان حلق‌آویز شدند. در این اعدام‌های جنایتکارانه آیت بیرانوند ۲۲ساله و زندانی دیگری در روز دوشنبه و روز شنبه میلاد هادی‌پور و شیرزاد رشادت در زندان خرم‌آباد و علی مهدویان ۳۲ساله و دو زندانی دیگر در تبریز حلق‌آویز شدند. به این ترتیب طی یک هفته از ۱۶ تا ۲۳مرداد ۵۱زندانی حلق‌آویز شدند.

از طرف دیگر امروز سه‌شنبه ۲۳مرداد زندانیان در ۱۸زندان در سراسر کشور ۲۹مین هفته «کارزار سه‌شنبه‌های نه به اعدام» را با اعتصاب غذای خود برگزار کردند.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت خامنه‌ای با کشتار روزافزون زندانیان درصدد است نظام منحوس ولایت فقیه را از سرنگونی محتوم و بن‌بستهای مرگبار نجات دهد. اما به عکس، این خون‌ریزیهای بی‌حساب تنها خشم مردم و جوانان میهن را برای سرنگونی این رژیم مضاعف می‌کند. وی بار دیگر خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای نجات جان زندانیان محکوم به اعدام و توقف ماشین اعدام در ایران شد و تأکید کرد سکوت و بی‌عملی، نه تنها دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران را در ادامه جنایت و کشتار در ایران بلکه در ادامه ترور و جنگ‌افروزی در منطقه و جهان تشویق می‌کند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۳ مرداد ۱۴۰۳ (۱۳ اوت ۲۰۲۴)