Loading...

هلاکت پاسدارسرهنگ جنايتكار صيادخدايي در تهران و عجز و لابه رئیسی جلاد و سرکردگان سپاه

image
24-05-2022

هلاکت پاسدارسرهنگ جنايتكار صيادخدايي در تهران و عجز و لابه رئیسی جلاد و سرکردگان سپاه

پیگیری جدی مسئولین امنیتی مورد تاکید من هست و تردید ندارم که انتقام خون پاک این شهید بزرگوار از دست جنایت کاران حتمی هست

سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم:  دشمنان قسم خورده نظام بار دیگر ذات شرارت بار خود را با ترور یکی از سپاهیان نشان دادند. این جنایت در حالی صورت می پذیرد که در کمال تاسف با حمایت و سکوت کشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است.

پاسدار شریف، سخنگوی سپاه پاسداران: گروه‌های تروریستی به سزای عمل خود خواهند رسید. صیادخدایی عمر خود را در صحنه های نیاز نظام و امنیت آن کرد و سرانجام هدف کینه اجیر شدگان نظام سلطه و صهیونیسم جهانی قرار گرفت.

پاسدار شکارچی، سخنگوی نیروهای مسلح تحت امر خامنه‌ای: ابعاد ترور صیادخدایی در دست بررسی است و نتیجه آن متعاقباً اعلام خواهد شد. معمولاً دشمنان از هر طیفی دچار استیصال می شوند ، دست به اقدامات تروریستی می زنند

نورنیوز وابسته به شورای عالی امنیت رژیم: اقدام تروریستی بعدازظهر یکشنبه در تهران و ترور صیادخدایی، عبور بدون محاسبه از خط قرمزی است که معادلات زیادی را تغییر می‌دهد. آمران و عاملان این جنایت هزینه سنگینی خواهند پرداخت.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس 1 خرداد ۱۴۰۱:

شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل مدعی شد فرد ترور شده مسئول انتقال فناوری موشک های پیشرفته و دقیق به حزب الله بوده است.

اینتل تایمز دیگر رسانه اسرائیل نوشت: اطلاعاتی که ما از حسن خدایی داریم آن است که وی یک سرتیپ! سپاه است که سال های اخیر خود را در محور سوریه و لبنان بوده و یا مسئول یکی از واحدهای تهاجمی نیروی قدس است و یا آن که در بخش لجستیکی که مقر آن در خاک سوریه است در قالب قاچاق سلاح و کمک به تولید موشک های دقیق فعالیت می کرده است.

اینتل تایمز در ادامه آورده فرد ترور شده در تهران احتمالاً در فعالیت های پهپادی مشارکت داشته است! همچنین احتمالاً عضو واحد ۸۴۰، یگان اصلی فعال در سوریه بوده است.

کانال ۱۲ اسرائیل نیز مدعی شد سرهنگی که در تهران ترور شد مسئول طراحی حملات تروریستی و ربایش اسرائیلی ها بود!

الون بن دیوید خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل هم مدعی شد صیاد خدایی عامل اصلی ترور اتباع اسرائیل و ژنرال آمریکایی در آلمان بود!

آسوشیتدپرس: یکی از اعضای ارشد سپاه پاسداران به ضرب ۵ گلوله افراد ناشناس در قلب پایتخت ایران کشته شد

- دو مهاجم سوار بر موتور سیکلت، سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایاری را کشتند. وی عضو نیروی قدس بود و در سوریه و عراق می جنگید

رویترز: در تهران یک سرهنگ پاسدار کشته شد

- صياد خدايي که در عراق و سوریه می جنگید توسط دو نفر سوار بر موتور سیکلت هدف حمله قرار گرفت و کشته شد.

دفتر نخست وزیری اسرائیل، از اظهار نظر درباره این واقعه در تهران خودداری کرد.

از سوی دیگر هلاکت یک سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی

سایت پاسدار محسن رضایی(ازمعاونان رئیسی جلاد) ۳۱اردیبهشت۱۴۰۱:   وحید ناظری مأمور نیروی انتظامی در شهرستان گلوگاه در استان مازندران کشته شد. وی از نیروهای فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان است که شب گذشته در مقابل منزلش در روستای تیله نو گلوگاه توسط افرادی ناشناس کشته شد. هنوز از ماهیت ضاربان اطلاعاتی در دسترس نیست