Loading...

تحریم سراسری و شکست همه‌جانبهٔ خامنه‌ای در نمایش انتخابات و مهندسی آخوندی

image
03-03-2024

تحریم سراسری و شکست همه‌جانبهٔ خامنه‌ای در نمایش انتخابات و مهندسی آخوندی

 

ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

میزان واقعی مشارکت در انتخابات رژیم ۸/۲درصد معادل ۵میلیون نفر است

ستاد اجتماعی مجاهدین برای نظارت بر چگونگی انتخابات رژیم در روز جمعه ۱۱ اسفند حداکثر تلاش خود را در شهرهای مختلف میهن و بسیاری از روستاها و اماکن مختلف رأی‌گیری از مزدبگیران رژیم، به‌عمل آورد. این تلاش فوق‌العاده، تا آنجا که امکانپذیر بود با فیلمبرداری و صدا برداری یا مشاهدات مستقیم و بعضاً با شرکت عمدی در پروسه رأی دادن برای اشراف بر جزئیات، توسط ناظران ستاد اجتماعی مجاهدین همراه بود.

در این بررسیها ۱۹۴۱شعبه رأی‌گیری، شامل شعبه‌های بزرگ و متوسط و کوچک در تهران و شهرها و روستاها و مناطق مختلف کشور، از ساعت ۸صبح تا ساعت ۲۴ بی‌وقفه مورد مانیتور قرار گرفت تا صحت‌وسقم مشاهدات و آمارگیریها و گزارشها از سایر شعبه‌ها در ۲۴۳شهر در ۳۱ استان تا آنجا که امکان دارد تدقیق و به آزمایش کشیده شود.

ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور به اختصار نتیجهٔ مانیتورها و مشاهدات بی‌واسطه را به اطلاع هموطنان می‌رساند. باید در نظر داشت که رژیم ساعت رأی‌گیری را که بنا بر تصریح سخنگوی ستاد انتخابات قرار بود در ساعت ۶ بعدازظهر پایان یابد در چند نوبت تا ساعت ۱۲ جمعه شب تمدید کرد.

مجموع تعداد رأی‌دهندگان در ۱۹۴۱ شعبه ۱۵۶هزار و ۵۹۷نفر بود یعنی به‌طور متوسط در هر شعبه ۸۱نفر رأی دادند. در نتیجه تعداد رأی دهندگان در ۵۹هزار شعبه در کل کشور حدود ۴میلیون و ۷۷۹هزار نفر است که با تقریب افزوده به ۵میلیون بالغ می‌شود. به این ترتیب میزان مشارکت به نسبت ۶۱،۱۷۲،۲۹۸نفر دارندگان حق رأی، که ستاد انتخابات رژیم اعلام کرده است ۸/۲درصد است، اعم از کسانی که به اختیار یا به اجبار رأی داده‌اند.

هم‌چنانکه خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برای دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران اعلام کرده است، این در واقع رفراندوم و رأی مردم ایران به سرنگونی دیکتاتوری دینی است.

ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

 

Image

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳ اسفند۱۴۰۲ (۳ مارس۲۰۲۴)

شکست مفتضحانه خامنه‌ای بنا به ارقام حکومتی، به‌رغم همه تقلبها و رأی‌سازیها

آرای خبرگان در تهران یک‌سوم آرای قبلی، رأی نفر اول ۸.۳ و نفر آخر ۵.۷ درصد واجدان حق رأی است

در برخی استانها آرای باطله به ۳۰درصد می‌رسد

به‌رغم همه تقلبات و رأی‌سازیهای نجومی، کسادی بساط انتخابات ارتجاع به حدی بود که طبق آمار وزارت کشور رژیم، رأی نفر اول خبرگان در تهران (۸۳۶۷۰۶ رای) ۳۶درصد رأی نفر اول خبرگان ارتجاع در تهران در نمایش ۱۳۹۴ با ۲۳۰۱۴۹۲ رأی است و رأی نفر آخر تهران (۵۷۶۴۰۹ رأی) ۴۳درصد رأی نفر آخر سال ۱۳۹۴ با ۱۳۲۱۱۳۰ رأی است.

رأی نفر اول خبرگان در تهران طبق آمار رسمی فقط ۸.۳درصد واجدان حق رأی در استان تهران (طبق آمار رئیس ستاد انتخابات استان تهران ۱۰۰۳۰۱۹۱ نفر) و نفر شانزدهم فقط ۵.۷درصد واجدان حق رأی است.

هر چند رژیم تاکنون از اعلام آراء باطله در نمایش انتخابات ۱۱ اسفند خودداری کرده است اما آمار اعلام شده در برخی از استانها از ابعاد گسترده آرای باطله خبر می‌دهد. طبق آمار اعلام شده از ۸۰۱۹۹۷ رأی ماخوذه در استان گیلان در خبرگان ۲۳۶۶۷۶ رأی یعنی حدود ۳۰درصد باطله است. آرای سه نفر از چهار نفری که از گیلان به خبرگان راه یافته‌اند کمتر از آرای باطله است. در استان یزد از ۳۷۱۸۳۳ رأی ماخوذه ۸۲۵۲۴رأی یعنی ۲۲درصد باطله است. آرای باطله خبرگان در استان سمنان ۲۴درصد و در استان بوشهر ۲۲درصد است.

 

Image

تبریک خانم رجوی به عزم و ارادهٔ ملت ایران در رفراندوم تحریم رژیم و انتخابات قلابی

امروز مردم ایران شاهد تحریم سراسری و شکست همه‌جانبهٔ خامنه‌ای در شعبدهٔ انتخابات رژیم آخوندها بودند.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیدهٔ مقاومت ایران برای دوران انتقال حاکمیت، عزم و ارادهٔ ملت ایران در رفراندوم تحریمی رژیم و انتخابات قلابی آن را تبریک گفت.

خانم رجوی آنچه را که امروز در ایران گذشت و همه به چشم دیدند، «نـه» بزرگ به دیکتاتوری و رأی مردم ایران به سرنگونی رژیم ولایت فقیه توصیف کرد که حق حاکمیت ملت ایران را غصب و پایمال کرده است. بدون شک خامنه‌ای و رژیم ولایت فقیه از این نمایش به‌مراتب ضعیف‌تر و شکننده‌تر بیرون می‌آیند و روند سرنگونی تسریع می‌شود. در چنین وضعیتی تقلب هم دیگر فایده و اثر ندارد و باعث آبروریزی هر چه بیشتر و تمسخر مردم می‌شود.

خانم رجوی افزود: «نـه» قاطع مردم ایران نشان از قیام‌هایی است که صدای پای آن از هم‌اکنون به گوش می‌رسد و سرنگونی فاشیسم دینی را نوید می‌دهد.

یادآوری می‌کنیم که خامنه‌ای در سخنرانی روز ۹ اسفند خود چند بار تأکید کرد مشارکت در انتخابات تضمین «امنیت ملی» است. همه می‌دانند امنیت ملی در فرهنگ لغت این رژیم چیزی جز امنیت نظام منحوس ولایت فقیه نیست. بنابراین همه ارگانهای حافظ نظام هم‌چون سپاه و بسیج و وزارت اطلاعات و دیگر ارگانهای سرکوب با انواع تقلب‌ها و رأی‌سازیهای نجومی باید بر تحریم سراسری آن سرپوش بگذارند. وزارت کشور که توسط پاسدار وحیدی اولین سرکردهٔ نیروی تروریستی قدس اداره می‌شود، به دستور خامنه‌ای موظف است با انواع تقلبها و رأی سازیها و ضریب زدن به آرای مأخوذه در اتاق تجمیع، درصد مشارکت در انتخابات را بیش از نمایش‌های قبلی اعلام کند.

حذف شرط شناسنامه عکس‌دار برای رأی دادن، مهر نزدن شناسنامه‌ها به هنگام رأی دادن، قبول کردن ۵ نوع کارت شناسایی برای رأی دادن و خریدن رأی، برخی از راههای تقلب کلان در نمایش انتخابات امروز بود.

شایان توجه است که هیچیک از التماس و درخواست‌های خامنه‌ای و سران و سرکردگان رژیم برای رأی دادن نتوانست مردمی را که ۵دهه است با ترفندهای آخوندها در مقطع انتخابات آشنا هستند، به پای صندوق بکشاند. این تحریم به واقع یک شکست بزرگ برای فاشیسم دینی به‌رغم همهٔ تهدید و تطمیع‌ها و وعده و وعیدها بود. در عمل ثابت شد که در این رژیم جایی برای انتخاب نیست و آن کس که رأی می‌دهد یا خائن و صاحب منفعت و یا هنوز در زمرهٔ اقشار نا‌آگاه است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱ اسفند ۱۴۰۲ (اول مارس ۲۰۲۴)